Monday, March 19, 2007

Renungan Khuzaimah

Saya-hanya-dapat-buat-sedikit-kerana-'spacebar'-saya-rosak.Disebabkan-itu,saya-mengunakan-sempang-untuk-menandakan-spacebar-saya.Ianya-rasa-agak-kekok.Hari-ini,saya-telah-mencari-maklumat-tentang-bulu-ayam-ataupun-dinamakan-chapteh.Saya-juga-telah-dapat-mencari-gambar-sepak-raga.Saya-cuba-mencari-video-bagi-permainan-sepak-raga-tetapi-tidak-berhasil.Sedih,tetapi-tidak-mengapa.Saya-amat-berbangga-kerana-mendapat-kumpulan-yang-bersemangat-untuk-membuat-kerja-yang-telah-ditugaskan-oleh-mereka.Walaupun-ada-diantara-kami-yang-suka-bermain,kami-tetap-menghabiskan-kerja-kami-dengan-sempurna.

Sekian-terima-kasih.
Minta-maaf-kerana-spacebar-saya-rosak. :)))))))

1 comment:

cgfilza said...

Baiklah jika begitu. Saya harap masalah teknikal tidak akan berulang pada hari ini ya. Saya harap selain daripada informasi yang kamu dapatkan, kamu sekumpulan akan fikirkan cara yang unik untuk mempersembahkan projek kamu ya - cara yang kreatif, unik, menarik tetapi tetap berkesan dalam menyalurkan informasi.